tłumacz języka migowego

kreseczka Klient Wiedza Infrastruktura

DOLSAT charytatywnie

DOLSAT od początku swojej działalności podejmuje wiele akcji prospołecznych. Aktywnie uczestniczy w wydarzeniach kulturalnych miasta, organizuje własne akcje kierowane do mieszkańców i na rzecz dzieci, wspiera centra pomocy oraz instytucje użyteczności publicznej. DOLSAT tworzy kampanie prospołeczne takie jak:

Kampania społeczna 2009 DOLSAT SZKOŁOM

Po raz kolejny Spółka DOLSAT była organizatorem akcji prospołecznej ukierunkowanej na rozwój młodych mieszkanców Bełchatowa. Kampania skierowana do bełchatowskich szkół wzbogaciła świetlice sześciu bełchatowskich placówek o osprzęt komputerowy lub szybszy bezprzewodowy Internet. Do akcji włączone zostały szkoły podstawowe nr 1,2,4,9,12,13.

Szeroko zakrojona kampania oparta na sprzedaży limitowanej edycji wyjątkowego kalendarza zaprojektowanego specjalnie na jubileusz 20 - lecia działalności firmy cieszyła się dużym powodzeniem. W role fotomodelek wcieliły się pracownice Spółki DOLSAT. Przychód ze sprzedaży przeznaczony został w całości na zakup akcesorii komputerowych – urządzeń wielofunkcyjnych dla bełchatowskich szkół.

Spółka DOLSAT działająca na rynku lokalnym już od ponad 20 lat znana jest z podejmowania działań ukierunkowanych na młodych bełchatowian, promowanie talentów, sportu, czytelnictwa i wielu innych kampanii charytatywnych. Po raz kolejny potwierdza tym samym jak ważny jest wkład i zaangażowanie partnerów lokalnych dla rozwoju i przyszłosci miasta i jego mieszkańców. Wysoki standard działań nie tylko komercyjnych spółki DOLSAT umacnia jej pozycję lidera na rynku usług multimedialnych.

Partnerzy akcji: Skaner Poligrafia Sp. z o.o., Pracownia Fotograficzno - Dokumentacyjna Paweł Zygmunt, Salon Fryzjersko – Kosmetyczny MEDICUS.


Uśmiech Dziecka

W 2007 r. utworzono komitet organizacyjny „ UŚMIECH DZIECKA kampania społeczna DOLSAT”. Zajęto się organizacją, promocją, szukaniem darczyńców i wsparciem akcji charytatywnej na rzecz dzieci opuszczonych, porzuconych, w trudnej sytuacji.

W maju 2007 r. ruszyła akcja społeczna DOLSAT, która swoją pomocą objęła dzieci z Domu Samotnej Matki w Rogowcu oraz z Domu Małego Dziecka w Piotrkowie Trybunalskim. W całej akcji, licząc środki finansowe i dary, udało się zebrać ok. 16 tys. Zł dzięki dobrej woli, zarówno mieszkańców Bełchatowa, jak i działających na rynku lokalnym firm. Mając świadomość jak ważną role odgrywa w tego typu akcjach siła mediów, podjęto się zorganizowania pierwszej edycji tej akcji, a wysoce pozytywny oddźwięk i pomoc, jaką udało się wesprzeć potrzebujący, utwierdził w przekonaniu, że warto kontynuować tę akcję w przyszłości.

GRAFFITI GARAGE

W 2007 r. DOLSAT, już po raz drugi, zorganizował Graffiti Garage. Impreza ta ma na celu kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i świadomości marki DOLSAT wśród młodzieży, promowanie młodych talentów z naszego regionu, skierowana do młodych ludzi, którzy w graffiti upatrują hobby, pasję, sztukę. Coraz więcej firm zatrudnia „grafficiarzy” do malowania i projektowania szyldów reklamowych. Coraz częściej można zobaczyć fasady budynków celowo upiększone graffiti. Obie akcje cieszyły się dużym powodzeniem zarówno wśród uczestników akcji, jak i widzów.


DOLSAT dzieciom

To szereg działań na rzecz dzieci począwszy od organizacji konkursów, fundowania nagród, poszukiwania sponsorów, atrakcje dla dzieci podczas miejskich festynów i najbardziej wyczekiwany przez dzieci moment- spotkania z ulubionymi postaciami kreskówek Jetix, po obejmowanie patronatu medialnego przy przedsięwzięciach ukierunkowanych na małego odbiorcę oraz upowszechnianie Internetu i telewizji wśród młodych Bełchatowian. Wszystkie tego typu akcje cieszą się bardzo dużym powodzeniem, zarówno wśród placówek przedszkoli, jak i odbiorców indywidualnych. Dzieci zajmują szczególne miejsce w działalności firmy- jako jedyna w Bełchatowie telewizja lokalna spółka organizuje cykliczne spotkania dla dzieci z przedszkoli, szkół podstawowych i średnich. Zwiedzają one redakcję, poznają studio nagrań, pracę montażystów i dziennikarzy telewizyjnych, próbują swoich sił jako prezenterzy telewizyjni. Dzięki takim spotkaniom, młodzi mogą od „ kuchni” zobaczyć jak realizowane są programy telewizyjne, a także zarazić się pasją. Spółka Dolsat dostarcza też do blisko 20 szkół z Powiatu Bełchatowskiego wysokiej jakości sygnału Internetu i telewizji.


DOLSAT Miastu

Od 2004 roku DOLSAT aktywnie działa na rzecz rozwoju czytelnictwa w mieście. Współpracując z bibliotekami, przekazuje, co miesiąc kolejne poszukiwane przez Bełchatowian pozycje książkowe na wyposażenie tych instytucji miejskich. Dostarcza również bezpłatnie usługę Internetu do kawiarenek i placówek wszystkich filii bibliotek w Bełchatowie.


Patronat Medialny

Wszelkie sprawy mieszkańców miasta znajdują odzwierciedlenie w przygotowywanych przez TKB programach, które stanowią swego rodzaju obywatelski patrol interwencyjny. Żaden głos skierowany do Telewizji Kablowej Bełchatów nie zostanie bez odpowiedzi.

Kultura, Imprezy miejskie

Telewizja lokalna zapowiada i relacjonuje wszelkie wydarzenia kulturalne, jak chociażby wystawy fotograficzne, malarskie, a także zorganizowany niedawno Festiwal Filmów Niepoważnych „Nakręceni”, który ma na celu popularyzację kina amatorskiego. Spółka DOLSAT wspiera wszelkie inicjatywy kulturalne, gdyż jest otwarta na ludzi z wyobraźnią i talentem, którzy nie boją się prezentować swoich pasji. To wszystko dla relaksu, refleksji.


Sport

Spółka DOLSAT promuje i relacjonuje lokalne wydarzenia sportowe, m.in. mecze ligowe GKS BOT Bełchatów, BOT Skra Bełchatów oraz młodzieżowe zawody, turnieje, pokazy lokalnych inicjatyw sportowych i wyczynowych (grupa wspinaczkowa). Kibicuje także i wspiera medialnie inicjatywy sportowe przygotowywane dla mieszkańców miasta, jak coroczne rajdy rowerowe „Zgrzyt” czy długo wyczekiwaną przez Bełchatowian inwestycję budowy sztucznego lodowiska. Dodatkowym udogodnieniem dla amatorów łyżwiarskiego szaleństwa zainstalowana jest kamer online, dzięki której na bieżąco, za pośrednictwem portalu ebelchatow.pl można śledzić wydarzenia na tafli lodowej. Wsparcie inicjatyw sportowych przyjmuje wiele postaci od sponsoringu, poprzez relacje turniejów międzynarodowych i ogólnopolskich, jak i propagowanie idei sportu w mieście.