wersja strony dla niedowidzacych
tłumacz języka migowego

kreseczka Klient Wiedza Infrastruktura

W związku z rosnącym zagrożeniem Koronawirusem jesteśmy zobowiązani do zamknięcia Biura Obsługi Klienta. Obsługa techniczna i administracyjna działa w pełnym wymiarze. Prosimy o kontakt telefoniczny, bądź drogą e-mail. Postaramy się rozwiązać każdą ze spraw. W przypadku płatności gotówką, za usługi DOLSAT, czy na rzecz obsługiwanych przez DOLSAT Wspólnot Mieszkaniowych prosimy je odłożyć w czasie, ewentualne odsetki nie będą naliczane.

Przypominamy, że wszelkie płatności mogą być dokonane drogą elektroniczną. Sprawy związane z umowami i promocjami można załatwić telefonicznie lub poprzez email. Jesteśmy do Państwa dyspozycji:

Biuro Obsługi Klienta (umowy, płatności, promocje) – 44 712 00 00, biuro@dolsat.pl
Serwis Techniczny (usługa TV) – 601 330 225; 601 315 544, serwistv@dolsat.pl
Serwis Informatyczny (usługa Internet, Telefonia, IPTV) – 603 988 822, serwis@dolsat.pl
Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych (ebok@dolsat.pl) - 44 712 04 44
Pogotowie Techniczne (gaz, kanalizacja, ogrzewanie ) - 44 712 02 22
Pogotowie Techniczne (drobne awarie, elektryczne, remontowe) - 44 712 03 33

W związku z obecną sytuacją zagrożenia epidemicznego informujemy, iż w trosce o zdrowie Państwa i naszych pracowników ograniczamy domowe wizyty serwisowe.

W sprawie realizacji usług dodatkowych (konfiguracja routera, strojenie telewizora itp.) prosimy o bezpośredni kontakt z Serwisem:
- Informatycznym (usługa Internet, Telefonia, IPTV) - 603 98 88 22, e-mail: serwis@dolsat.pl
- Technicznym (usługa TV) – 601 330 225; 601 31 55 44, serwistv@dolsat.pl

Udzielimy Państwu fachowego zdalnego wsparcia. Mamy nadzieję, iż podyktowane bezpieczeństwem ograniczenia potrwają możliwie krótko i niebawem wszystko wróci do normy.