Historia
1988 r.
W grudniu zawiązała się grupa inicjatywna mająca na celu budowę telewizji satelitarnej na jednym z osiedli mieszkalnych Bełchatowa. Powołano Społeczny Komitet Budowy telewizji Satelitarnej, który podjął decyzję o zebraniu pisemnych zamówień od mieszkańców osiedla na instalację telewizji satelitarnej.1989 r.
W styczniu Miejska Komisja Planowania Urzędu Miejskiego w Bełchatowie zarejestrowała Zrzeszenie Budowy Telewizji Satelitarnej w Bełchatowie, a we wrześniu 1989 zawiązano Spółdzielnię DOLSAT. Przedmiotem jej działalności była: budowa i eksploatacja sieci kablowej telewizji satelitarnej, budowa i eksploatacja studia odbioru TV SAT, działalność wytwórcza, handlowa i usługowa w zakresie elektronicznego sprzętu powszechnego użytku na terenie całego kraju i poza jego granicami.1990-1999 r.
To lata inwestycyjne, ukierunkowane na rozwój i modernizację sieci telekomunikacyjnej. Dynamicznie wzrastająca liczba zawartych umów abonenckich, wpłynęła bezpośrednio na wielkość obrotów firmy DOLSAT. W maju 1998 r. powstał pierwszy i jedyny w Bełchatowie program lokalny Telewizji Kablowej Bełchatów.2001 r.
W działalności gospodarczej firmy można wyodrębnić już trzy grupy świadczonych usług: telewizję kablową, program lokalny i Internet.Telewizja kablowa była wówczas głównym źródłem przychodów i fundamentem, na którym budowano kolejne usługi. Dostęp do Internetu to usługa świadczona od maja 2001 r. Jej wprowadzenie było poprzedzone kilkuletnimi przygotowaniami i budziło wiele wątpliwości natury ekonomicznej. Niewątpliwy sukces Internetu pozwolił planować dalszy rozwój tej działalności. Internet i telewizja kablowa doskonale uzupełniały się, co pozwoliło wychodzić z ofertą na kolejne obszary, zwiększając równocześnie zasięg programu lokalnego. Ważnym elementem działalności stała się promocja firmy i ciągłe podnoszenie jakości świadczonych usług. Zastosowano nie tylko materiały wysokiej jakości, znacznie został podniesiony również standard montażu. Transmisja danych w sieci pozwoliła na wykorzystanie niektórych modemów internetowych do monitorowania sieci. W rezultacie serwis techniczny DOLSAT zaczął być powiadamiany o awariach, zanim abonent zauważył pogorszenie odbioru.2005 r.
Firma DOLSAT jako jedyny operator rynku lokalnego zaoferował klientom kompleksową usługę Triple Play, tj. pakietu trzech usług: TV, Internetu i Telefonii.2006 r.
Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa w głównej mierze zadecydował o przekształceniu w maju 2006 r. Spółdzielni DOLSAT w DOLSAT Sp. z o. o.Internet w Szczercowie
2007 r.
DOLSAT organizuje kampanię charytatywną "Uśmiech Dziecka".
Rozwój portalu www.ebelchatow.pl i zmiana strony www.dolsat.pl.
Dolsat "gra" Fair Play
2008 r.
Zdobycie tytułu Dobrodziej Roku DOLSAT FINALISTĄ KONKURSU Szeroki PAS
Zakończenie inwestycji budowy SuperSieci.
2009 r.
Kampania DOLSAT Szkołom
Nominacja do Tytułu Jakość ROKU Czytaj więcej
20 lecie działalności Czytaj więcej
Przenośność numerów telefonicznych.
2010 r.
"Jakość Roku 2009" dla Dolsat-u
2011 r.
Wdrożenie superszybkiego dostępu do Internetu Passion 60 Mb/s.
2012 r.
Rozszerzenie świadczonych usług multimedialnych o usługi telewizji cyfrowej z kanałami w jakości HD.
Uruchomienie usług dostępu do Internetu w Zelowie.
Wdrożenie o oferty analogowej trzech multipleksów cyfrowej telewizji naziemnej (DVB-T).
2013 r.
Wdrożenie nowych usług Serwisu komputerowego.
Rozszerzenie usługi telewizji analogowej o bezpłatny dostęp do kanałów w cyfrowej jakości DVB-T.
Uruchomienie w Biurze Obsługi Klienta Serwisu Gotówkowego dla Abonentów (Mikropożyczki).
2014 r.
Uruchomienie w Biurze Obsługi Klienta Tanich Opłat - możliwości opłacania innych rachunków (woda, gaz, prąd itp.) w kasach Spółki.
2015 r.
Wdrożenie Usług Biurowych dla Abonentów
Rozwój oferty telewizyjnej w pakiecie MULTIKINO DVB-T - 30 kanałów w jakości HD w ramach podstawowej oferty.
Nowe długoterminowe kampanie promocyjne dla studentów i seniorów
2016 r.
Wdrożenie w Biurze Obsługi Klienta sprzedaży Ubezpieczeń. 30 największych Towarzystw Ubezpieczeniowych w jednym miejscu! Oferujemy szeroki wybór produktów ubezpieczeniowych oraz bezpieczeństwo i komfort przy ich zakupie.
2017 r.
Wdrożenie w Biurze Obsługi Klienta nowej usługi ADMINISTRACJI NIERUCHOMOŚCIAMI – zapraszamy Wspólnoty Mieszkaniowe do oszczędzania. Oferujemy niskie koszty administrowania, przejrzyste i uczciwe zasady działania, współpracę partnerską, rzetelną i terminową realizację prac oraz profesjonalną obsługę administracyjno-księgowo- techniczną na rzecz Wspólnoty.
Wdrożenie nowych usług - WYNAJEM PODNOŚNIKA KOSZOWEGO o zasięgu roboczym 20 m w górę i 10 m w bok. Jedna z najnowocześniejszych konstrukcji na rynku, zapewniająca dużą elastyczność pracy. Lekkie podwozie (3,5t) nie niszczy chodników, a pojazd zapewnia wysięg roboczy taki jak podnośniki na ciężkich samochodach ciężarowych. Zapraszamy do współpracy. Kontakt 665 60 60 30 lub e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.